پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماز میت به امامت آ‌یت الله نمازی بر پیکر شهید

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه کاشان، شهداء را الگوی خوب و سازنده برای تمام جوامع بشری دانست و گفت: شهداء درس ایثار، فداکاری، از خودگشتگی و زیر بار ظلم نرفتن را به ما آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، پيكر مطهر شهيد تازه تفحص شده، شهید منصور علي‌مهدي آراني، پیش از ظهر امروز، بعد از گذشت 33 سال از شهادتش، با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، روحانیون و طلاب، مسئولین استانی، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم کاشان، از محل  ناحیه مقاومت بسيج کاشان، جهت خاکسپاری در دارالسلام  گلابچی این شهرستان، تشييع شد.

قبل  از تشییع پیکر این شهید دوران دفاع مقدس، نماز میت در سالن شهدای پاسدار کاشان، توسط  آیت آلله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان اقامه شد.

حجت الاسلام پایواره مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه کاشان، در حاشیه این مراسم، به خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: نقش شهداء در پیروزی، تداوم و حفظ  انقلاب اسلامی، و همچنین ناکام ماندن توطئه های دشمنان بسیار برجسته است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهداء هیچ موقع امام خود را تنها نگذاشتند و همیشه به ارزش‌ها و آرمان‌های خود پای بند بودند، لذا امیدواریم ما هم توانسته باشیم از این شهداء، و شهدای مدافع حرم، درس زندگی و درس عبرت بگیریم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه کاشان، شهداء را الگوی خوب و سازنده برای تمام جوامع بشری دانست و گفت: شهداء درس ایثار، فداکاری، از خودگشتگی  و زیر بار ظلم نرفتن را به ما آموختند.

برپایه این گزارش شهید منصور علی‌مهدی، اول فروردین ماه سال 1344 در شهر کاشان متولد شد و بعد از اتمام سال سوم دبیرستان در رشته علوم اقتصادی، از طرف بسیج کاشان، به جبهه های 8سال دفاع مقدس اعزام شد و در نهایت در تاریخ 22 فرودین ماه سال 1362 و در حالی که فقط 18 سال داشت، در عملیات والفجر یک و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل شد اما پیکر مطهرش تا کنون مفقود بود.

شهید منصور علی‌مهدی، اولین شهید خانواده علی‌مهدی است، که در دوران دفاع مقدس، سه شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha