شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مسعود انصاری ـ مدیر کل گزینش سازمان اوقاف

حوزه /مدیر کل گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از جنگ نظامی و فرهنگی به عنوان دو شیوه دشمنان علیه نظام اسلامی نام برد و تاکید کرد: دشمن در جنگ فرهنگی از ابزار تهدید، شبهه و تحقیر بهره می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام مسعود انصاری،  در همایش آموزشی هیئت ‏امنا و خدام امامزادگان استان یزد که شب گذشته در سالن سید الشهدا(ع) امامزاده جعفر (ع) برگزار شد ، هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه را نیروهای جبهه فرهنگی در برابر هجمه های وسیع دشمنان دانست و افزود: سازمان اوقاف گام های بلندی را در این چند ساله در برابر اقدامات دشمنان بر داشته و اینکه هرکس وظیفه ای را بر عهده دارد و رسالت و تکلیف شما بسیار ویژه و ارزشمند است.

مدیر کل گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از جنگ نظامی و فرهنگی به عنوان دو شیوه دشمنان علیه نظام اسلامی نام برد و تاکید کرد: دشمن در جنگ فرهنگی از ابزار تهدید، شبهه و تحقیر بهره می گیرد.

وی با اشاره به این مطلب که امروز آرامش، گمشده بشریت است گفت : زیارت امامزادگان وبقاع متبرکه راهی برای دستیابی به نشاط و آرامش روانی است.

مدیر کل گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز داشت: خادمین امامزادگان باید بالاترین درجه معنویت را داشته باشند چرا که به فرزندان اهل بیت(ع) که حداکثر معنویت را دارا هستند، خدمت می کنند.

حجت الاسلام انصاری، فرصت تعطیلات نوروزی و حضور مسافرین و زائرین با هر نوع سلیقه و طرز فکری را در امامزادگان و بقاع متبرکه فرصتی بی نظیر دانست و افزود: سازمان اوقاف با کمک هیئت های امنا ، خدام و مبلغین متخصص در رشته های گوناگون در طرح آرامش بهاری سعی می کند با برپایی خیمه های معرفت نسبت به ارتقا سطح معارفی زائرین و مسافرین اقدام نماید.

وی همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برپایی نماز جماعت ، نمایشگاه های ارائه محصولات و خدمات را  از دیگر برنامه های جنبی طرح نوروزی آرامش بهاری عنوان کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha