چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسیج اساتید اصفهان

سردار جوانی با بیان اینکه دشمن در پی تهی کردن ملت ایران از تفکر و اندیشه و هویت انقلابی هستند، گفت: انقلابی گر ی یعنی عمل بر مبنای اسلام ناب.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سردار ید الله جوانی، شامگاه چهارشنبه در گردهمایی اساتید سطوح عالی و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه اصفهان که به همت بسیج اساتید حوزه برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سال جاری دردیدارهای مختلف خود با اقشار متعدد بر انقلابی بودن تأکید کردند و حفظ روحیه انقلابی را  لازم ادامه حیات انقلاب  اسلامی دانستند.

وی با بیان اینکه دلیل  تمرکز رهبر معظم انقلاب بر مسئله انقلابی بودن این است که ما در مرحله‌ای قرارگرفته‌ایم که برای تحقق آرمان‌های نظام لازم است خون‌های تازه تزریق شود، گفت: دشمنان انقلاب و اسلام امید دارند که نظام اسلامی از درون هویت  انقلابی خود را از دست بدهد.

معاون سابق سیاسی سپاه با بیان این که انقلابی گری یعنی عمل برمبنای اسلام، تصریح کرد: دشمنان و نظام استکبار در پی تهی کردن ملت ایران از تفکر و اندیشه و هویت انقلابی هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در  فضای دو قطبی نظام بین‌المللی یعنی بلوک غرب و شرق به پیروزی رسید و شعار نه شرقی و نه غربی را مطرح ساخت، ماهیت انقلاب به نحوی بود که همه ی بلوک غرب و شرق علیه انقلاب اسلامی ایران بسیج شدند.

معاون سابق سیاسی سپاه افزود: با فروپاشی بلوک شرق و غرب،بوش پدر نظم نوین جهانی را مطرح کرد که هدف اصلی آن تثبیت رهبری یک صدساله آمریکا برجهان بود که همان غربی سازی دنیا که شاخصه آن ستیز با همه ادیان الهی است، بنابراین  آرمان تمدن سازی اسلامی انگیزه‌ای برای مقابله تمدن غرب با اسلام و انقلاب شد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: آمریکا برای تحقق اهداف خود، سلطه بر ایران اسلامی را در دستور کار قرار داد و در مقاطع مختلف سناریوی‌های مختلف را طراحی کرد و جنگ نیابتی با حزب الله، جنگ نیابتی در سوریه و عراق همگی در این راستا بود

جوانی یادآور شد: امروز نظام سرمایه‌دار مورد تنفر ملت‌ها واقع‌ شده و این معنای آن است که فرصت طلایی انقلاب اسلامی به وجود آمده است، ترامپ با به چالش کشیدن نظام سرمایه‌داری رأی آورد

وی در  ادامه اشاره ای به حساسیت انتحابات و امیدی که  دشمن به این عرصه برای نفوذ بسته  است، کرد و گفت: آمریکا امید دارد که بتواند جریان غیرانقلابی را در ایران تقویت کند و به قدرت برساند و نتیجتاً غیرانقلابی شدن انقلاب را تسریع بخشد

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اذعان کرد: یکی از کارهایی که باید انجام داد، روشنفکری و آگاه‌سازی نسبت به وضعیت واقعی آمریکا برای ملت‌ها است، دومین راهکار تقویت انقلابی گری است.

جوانی با تاکید بر این که امروز زمان ید واحده شدن است، ابراز داشت: هم‌افزایی لازمه کار است و باید روحانیت خوش‌بینی ایجاد کنند، امروز جبهه غیرانقلابی، بر هم‌افزایی به‌عنوان رمز پیروزی واقف شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha