پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راه اندازی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر

حوزه/ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از افتتاح نهمین دفتر نمایندگی این آستان مقدس، در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مصطفی خاکسار قهرودی با اعلام این خبر اظهار کرد: نهمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با حضور حجتالاسلام والمسلمین گنابادینژاد؛ رئیس سازمان فرهنگی آستان ، نماینده ولیفقیه در استان و خیرین و معتمدان، در استان بوشهر افتتاح شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: یکی از برنامه‌های ما این است که بتوانیم تا پایان سال جاری حداقل دو دفتر استانی دیگر افتتاح کنیم.

وی ادامه داد:  هدف از راهاندازی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی، حمایت از محرومان و برنامهریزی در این زمینه با اولویت برنامه‌ها، توانمندسازی محرومین به فراخور امکانات موجود در منطقه است.

خاکسار قهرودی بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم با شعار خدمت، خادم و مخدوم از ظرفیت‌های استانی استفاده کرده و با بهرهگیری از خادمیاران و اعتمادی که به واسطه نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در منطقه وجود دارد، به مستضعفان و محرومان منطقه خدمترسانی کنیم.

وی تصریح کرد: با اینکه از مدت افتتاح دفاتر آستان قدس رضوی زمان کمی میگذرد، اما در همین مدت، در زمینه رسیدگی به محرومان و اعزام زیارتاولی‌ها به مشهد الرضا(ع) اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و خوشبختانه مردم از این دفاتر رضایت نسبی دارند که امیدواریم خدماتی که در این دفاتر انجام میشود، مورد رضایت حضرت ثامنالحجج (علیه السلام) نیز قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha