پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه شورای عالی حوزه علمیه یزد

حوزه / جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد، با حضور آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد و دیگر اعضاء در ساختمان مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد، صبح امروز با حضور آیت الله ناصری،  نماینده ولی فقیه در استان یزد و دیگر اعضاء در ساختمان مدیریت حوزه استان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد فیاضی در خصوص مسائلی که در این جلسه مطرح شد به خبرنگار خبرگزاری حوزه از «یزد» گفت: با توجه به اینکه علم آموزی تعطیلی ندارد و باید از لحظات کوتاه عمر خود استفاده کنیم، در این جلسه مقرر شد تا طلاب در روز 14 فروردین سال آینده پس از بازگشت به مدارس علمیه از دروس خود مطالبی را به اساتید ارائه دهند.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه گزارشی از برگزاری طرح منشور روحانیت، به اعضای شورای حوزه علمیه یزد ارائه گردید که اکنون نیز در مدارس علمیه سراسر استان یزد در حال برگزاری می باشد.

لازم به ذکر است همچنین اعضای شورای علمیه استان یزد مطالبی در خصوص توسعه فضاهای آموزشی در مدارس علمیه استان را مطرح کردند که در جلسات آینده پیرامون آن تصمیماتی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha