جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 پذیرش مؤسّسه آموزش عالی حوزه اصفهان

حوزه/ مؤسّسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان همچون سالهای گذشته برای سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ در مقاطع سطح ۲ و ۳، از بین طلاب برادر حائز شرایط مندرج در دفترچه آزمون ثبت نام می کند.

علیرضا صادقی در گفتو گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با بیان آغاز ثبت نام و پذیرش سطوح دو سه  ویژه طلاب اظهار کرد: مؤسّسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان همچون سالهای گذشته و بر اساس رسالت خود، برای سال تحصیلی 97 – 96 در مقاطع سطح 2 و 3، از بین طلاب برادر حائز شرایط مندرج در دفترچه آزمون که در سایت ثبت نام قابل مشاهده می باشد اقدام به ثبت نام می کند.

وی ادامه داد: رشته هایی که طلاب برادر  در این دوره پذیرش می توانند انتخاب نمایند عبارت است در مقطع سطح 2  رشته کلام اسلامی، رشته تفسیر و علوم قرآن و فلسفه اسلامی و حقوق و قضا و در مقطع سطح 3 ، کلام مقارن، فلسفه اسلامی، تفسیر و علوم قرآن،  تاریخ تشیع،  مدرّسی ادبیات عرب، حقوق جزا و جرم شناسی و حقوق خصوصی است.

معاون آموزشی مرکز تخصصی حوزه علمیه اصفهان در تشریح اهداف این موسسه، تصریح کرد:  نگاه تخصصی به علوم اسلامی با تأکید بر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه ضرورت توجه تخصّصی به این علوم، پرورش متخصّصان علوم اسلامی، ارتقاء علمی حوزه علمیه اصفهان.، توجه به پاره ای از علوم فراموش شده حوزة تمدن اسلامی، توجه به زوایای فراموش شده علوم رائج اسلامی، ورود صاحب نظران حوزوی به فضای فکری/فرهنگی جامعه اسلامی با تخصّص در این علوم و تولید علم و اندیشه روزآمد اسلامی جهت مقابله با اندیشه مهاجم الحادی از جمله اهداف تعیین شده است.

وی در پایان تاکید کرد: طلاب علاقه مند می توانند  با مراجعه به سایت(www.mt.ismc.ir)و یا با مراجعه به محل مؤسّسه به آدرس، چهارباغ پایین، روبروی ورزشگاه تختی، جنب بانک صادرات می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha