جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، فتنه ۸۸ را خط قرمز نظام و ملت انقلابی خواند و با انتقاد از عزل و نصب ها در آستانه انتخابات، گفت: بازگشت فتنه گران به مناصب مدیریتی طبق فرامین رهبر معظم انقلاب از خطوط قرمز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، شب گذشته در جمع طلاب و روحانیون همدان، شناخت تکلیف را از ویژگی های افراد مومن دانست و گفت: مومنان باید همیشه  به موقع در عرصه های مورد نیاز حاضر و وارد عمل شوند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در راستای اهمیت حضور روحانیون در عرصه های اجتماعی و سیاسی، ابراز داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند شناخت موقعیت و حضور در لحظه مناسب و مورد نیاز اساس کار روحانیت است.

مدیر حوزه علمیه همدان ادامه داد: حفظ نظام و پاسداری از دستاورد ها و ارزش های انقلاب اسلامی تکلیف الهی همه آحاد مردم به ویژه روحانیت و مسئولین و خدمتگزاران جمهوری اسلامی است، که این امر خطیر در مقطع های خاصی مانند انتخابات و مراسم های ملی مذهبی اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به مسئله فتنه ۸۸ و تلاش برخی برای بازگشت سران فتنه، گفت: بازگشت فتنه گران به منصب های مدیریتی طبق فرامین رهبر معظم انقلاب از خطوط قرمز ماست.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره عزل و نصب های صورت گرفته در استان همدان تصریح کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 شاهد عزل و نصب های نگران کننده ای در استان هستیم .

وی در پایان ضمن تشکر از مردم ولایت مدار و هوشیار شهر ملایر، بیان داشت: مردم هوشیار و ولایت مدار شهر ملایر واکنش انقلابی و خوبی نسبت به عزل و نصب های نگران کننده نشان دادند که این واکنش مصداق بارز احساس تکلیف و عمل به وظیفه شرعی و قانونی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha