جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه یزد اجرای طرح خیمه های معرفت را یکی دیگر از برنامه های اوقاف در ایام نوروز دانست و گفت: امسال در ۲۵ امامزاده، خیمه‌های معرفت با حضور مبلغانی که در طرح آرامش بهاری حضور دارند، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: سازمان اوقاف علاوه بر ویژه برنامه‌هایی که در طول سال و در موالید و وفا‌ت‌ها دارد، 5 ویژه برنامه خاص برگزار می‌کند که از بین این موارد، ویژه برنامه آرامش بهاری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: ویژه برنامه آرامش بهاری برگرفته از فرمایش حضرت امام خمینی(ره) است که فرمودند ما می‌خواهیم مردم در کنار این بقاع در آرامش بسر ببرند.

حجت الاسلام زارع‌زاده با بیان اینکه امسال هفتمین سال متوالی برگزاری این ویژه برنامه در کل کشور است، ادامه داد: در استان یزد این طرح در 55 بقعه متبرکه و امامزادگان علاوه بر مسجد جامع کبیر یزد، مسجد و تکیه امیرچقماق با حضور 60 مبلغ بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به جهت فضایی که در یزد و به ویژه در مسجد جامع کبیر و محوطه امیرچقماق داریم و گردشگران خارجی زیادی در این فضاها هستند، تعدادی از مبلغان مسلط به زبان انگلیسی هم هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تاکید بر اینکه مکان‌های گردشگری و تاریخی یزد اکثراً موقوفه هستند، گفت: آمادگی داریم با مجموعه میراث فرهنگی همکاری لازم را داشته باشیم و مبلغان را به این مکان‌ها اعزام کنیم.

حجت الاسلام زارع‌زاده اجرای طرح خیمه های معرفت را یکی دیگر از برنامه های اوقاف در ایام نوروز دانست و گفت: امسال  در 25 امامزاده، خیمه‌های معرفت با حضور مبلغانی که در طرح آرامش بهاری حضور دارند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha