پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 411326
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
نشست صميمانه اولياء طلاب با مسوولان حوزه علميه زنگنه

حوزه/ حجت الاسلام مهاجر گفت: حوزه علمیه مکان مقدسی است و در این مکان انسان سازی صورت می گیرد از این رو خانواده های طلاب باید آنها را در این راه ارزشمند یاری کنند و در اجر عظیم این کار با آنان شریک شوند.

به  گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان،حجت الاسلام اصغر مهاجر، در جلسه مسئولان مدرسه علمیه زنگنه همدان با خانواده های طلاب، گفت: خانواده های طلاب باید وضعیت فرزندان خود را هر ماهه بررسی کنند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مدرسه علمیه زنگنه خاطر نشان کرد: این مدرسه از مدارس سطح یک همدان است که دارای 90 نفر طلبه و با چهار معاونت آموزش، پژوهش، تهذیب و اداری مالی اداره می شود.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان با بیان اینکه وظیفه اصلی رسیدگی به وضعیت طلاب بر عهده والدین است، گفت: حوزه علمیه مکان مقدسی است و در این مکان انسان سازی صورت می گیرد از این رو خانواده های طلاب باید آنها را در این راه ارزشمند یاری کنند و در اجر عظیم این کار با آنان شریک شوند.

وی در ادامه افزود: حوزه علمیه مکانی است که افرادی همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین ملا عباس تربتی ها را تحویل جامعه داده است، که آنها  در مرحله نخست در حوزه های علمیه پرورش یافته و در نهایت اداره کنندگان جامعه اسلامی شدند.

حجت الاسلام مهاجر ادامه داد: شما والدین باید به فرزندان خود و راهی که انتخاب کرده اند، افتخار کنید، چون جوان شما در حوزه علمیه و راه انبیا و اولیای الهی قدم گذاشته و به دور از هر گونه پلیدی های دنیوی مشغول به تحصیل علوم آل محمد(ص) هستند.

وی در ادامه با اشاره به فضای خوابگاهی مدرسه علمیه زنگنه، مطرح کرد:  برای اکثر اوقات طلاب برنامه ریزی آموزشی و تربیتی لازم انجام شده است تا بتوانند از فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

در ادامه، حجت الاسلام داود قراگوزلو، معاون تهذیب مدرسه علمیه زنگنه همدان نیز با اشاره به برنامه های تهذیبی و تربیتی مدرسه، گفت: یکی از افتخارات حوزه علمیه همدان و این مدرسه حضور اساتید اخلاقی همچون آیت الله موسوی اصفهانی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی و حجت الاسلام و المسلمین طاهری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha