پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راهیان نور

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: در شرایط امروز که دشمن با تمام قوا در عرصه فرهنگی علیه مکتب شیعه و نسل جوان دست به تهاجم فرهنگی زده است، اردوی راهیان نور به عنوان نماد پیوند با فرهنگ شهادت و ایثار بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، صدیقه بهشتی معاون فرهنگی، تبلیغی مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی همواره در کنار فعالیت آموزشی از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مد نظر بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های موثر و حائز اهمیت فرهنگی بازدید از مناطق عملیاتی جنوب تحت عنوان اردوی راهیان نور است، افزود: در شرایط امروز که دشمن با تمام قوا در عرصه فرهنگی علیه مکتب شیعه و نسل جوان دست به تهاجم فرهنگی زده است، اردوی راهیان نور به عنوان نماد پیوند با فرهنگ شهادت  و ایثار بسیار تاثیر گذار است.

بهشتی در ادامه با تاکید بر اینکه زائران سفر معنوی و فرهنگی راهیان نور، با تأثیرپذیری از فضای جبهه و جنگ، با فرهنگ مقاومت و ایثار آشنا شده و در مسیر کمال حقیقی گام برمی دارند و در نهایت اعتقادهای خویش را تحکیم می بخشند افزود: براین اساس تعداد 580 بانوی طلبه از سوی معاونت فرهنگی ،تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان جهت بازدید از مناطق جنگی جنوب اعزام می شوند.

وی ابراز کرد: بانوان طلبه اصفهانی در قالب 3 کاروان در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه 95 و هفتم و  نهم فروردین سال 96 جهت بازدید مناطق جنگی جبهه جنوب  اعزام می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: 580 طلبه از 51 مدرسه علمیه استان اصفهان در این اردو شرکت دارند، براساس برنامه ریزی ها، بیست و هفتم اسفند 5 دستگاه اتوبوس اعزام شدند و هفتم فروردین نیز 3 دستگاه و نهم هم 4 دستگاه اتوبوس راهی اردوهای زیارتی راهیان نور می شوند.

بهشتی  خاطرنشان کرد: این برنامه عظیم فرهنگی با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) و شهدا، نشان دادن عشق مردم به نظام و ولایت و در حقیقت پیوند نسل جوان با آرمان های شهدا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha