جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه گفت: طلاب عزیز حوزه از فرصت اجتماعات دوستانه و خانوادگی خود در ایام نوروز برای بیان مباحث دینی و مسائل اسلامی استفاده کنند.

آیت الله حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با بیان اینکه ایام تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای تبلیغ دین است، اظهار داشت: طلاب عزیز ما از فرصت اجتماعات دوستانه و خانوادگی خود در ایام نوروز برای بیان مباحث دینی و مسائل اسلامی استفاده کنند.

عضو شورای عالی حوزه با تاکید بر اینکه از ایام نوروز برای بیان نکات دینی باید حداکثر استفاده را داشت، گفت: قرآن و روایات اهلبیت(ع) دارای یک نورانیت خاصی است و اگر بخشی از زمان جلسات خانوادگی و مهمانی های دوستانه به بیان نکات قرآنی، حدیثی و آموزنده  اختصاص پیدا کند، معنویت خاصی در آن اجتماعات کوچک شکل می گیرد.

معاون جامعه مدرسین با بیان اینکه فرصت های تبلیغی بسیاری علاوه بر ایام محرم و صفر، فاطمیه و ماه مبارک رمضان در اختیار طلاب قرار دارد، اظهار داشت: در ایام نوروز که بسیاری از طلاب به شهرهای خود باز می گردند، فرصت خوبی است تا طلبه های عزیز به بهترین شکل، پیام دین را به دوستان و بستگان خود انتقال دهند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری همچنین بر لزوم اهتمام به مطالعه کتاب در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: طلاب عزیز ما کتاب های درسی را که لازم می دانند، مرور کنند؛ همچنین از فرصت نوروز برای مطالعه مطالب تاریخی، اعتقادی و سایر مباحثی که شاید در ایام غیر از تعطیلات، فرصت کمتری برای مطالعه آنها وجود دارد، استفاده کنند.

انتهای پیام/313/33

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha