جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: باید از گرایش های دنیایی مانند چشم و هم چشمی و اسراف پرهیز کنیم و به افراد نیازمند که گاهی از حداقل ها هم محروم هستند توجه داشته باشیم و دل آنها را با زرق وبرق های دنیایی خود نشکنیم.

 حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه» در قزوین،  ضمن تبریک سال جدید، به  دعای تحویل سال اشاره کرد و اظهار داشت: تحویل سال و تحولی که  در طبیعت واقع می شود، این پیام را می رساند که همیشه باید به  دنبال تغییرات روحی، اخلاقی و معنوی برای بهتر شدن باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان این که باید تحول قلبی را از خدای متعال درخواست، بیان داشت: انسان باید از خدای متعال تحول قلبی را بخواهد. طبق این معنا طبیعت کلاس درس است و ما می توانیم از این کلاس و معلمین آن که  از جانب خدای متعال مبعوث شده اند درس بگیریم .

وی افزود:  اگر بخواهیم طبق آموزه های دینی سال خوبی داشته باشیم، باید از گرایش های دنیایی مانند چشم و هم چشمی و اسراف پرهیز کنیم و به افراد نیازمند که  گاهی از حداقل ها هم محروم هستند توجه داشته باشیم و دل آنها را با زرق وبرق های دنیایی خود نشکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: توجه به حل مشکلات جامعه مخصوصا جوانان در رفت و آمدهای سال نو بسیار مهم است و باید توجه ویژه ای به این مهم داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شادی حقیقی، تقرب به خدای متعال و شاد کردن دل بندگان محروم خدای سبحان است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی یادآورشد: توجه به سرفصل حرکت اجتماع ک  مقام معظم رهبری در اول هر سال اعلام می فرمایند در رسیدن به اهداف بزرگ سیاسی و الهی نقش موثری دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha