جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
افتتاح طرح آرامش بهاری در یزد

حوزه / حجت الاسلام شرفخانی با تاکید بر این که امروز تانک‌های فرهنگی دشمن در پشت‌بام خانه‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌ها قرار گرفته است، گفت: دشمن رواج بی‌غیرتی را دنبال می‌کند و بنیان خانواده‌ها را هدف گرفته، وگرنه چرا باید از هر پنج ازدواج، یک طلاق داشته باشیم و چرا باید محبت کم شده و خیانت‌ها زیاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی، شب گذشته در آیین افتتاح طرح آرامش بهاری، در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان ما مقابل دشمن ایستادند و مردانه و جانانه مقاومت کردند و دیروز جنگ توپ و تانک بود و امروز ابزار آن عوض شده و جنگ فرهنگی و نادیده‌ای را ادامه می‌دهیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره در رابطه با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و  ناتوی فرهنگی دغدغه داشته‌اند و مواردی را فرموده‌اند و اکنون باید در جنگ نرم مراقب بنیان خانواده باشیم.

وی با بیان این که امروز تانک‌های فرهنگی دشمن در پشت‌بام خانه‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌ها قرار گرفته است، افزود: دشمن رواج بی‌غیرتی را دنبال می‌کند و بنیان خانواده‌ها را هدف گرفته، وگرنه چرا باید از هر پنج ازدواج، یک طلاق داشته باشیم و چرا باید محبت کم شده و خیانت‌ها زیاد شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: دشمن هرگز با ما سر دوستی نداشته و ندارد و حتی پس از برجام نیز با وجود همه مذاکراتی که انجام شد، پول‌های بلوکه شده ایران را آزاد نکردند و  اخیراً نیز رئیس جمهور آمریکا با صدور فرمانی، سعی دارد از ورود ایرانی‌ها جلوگیری کند.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 2 هزار و 400 بقعه و امامزاده در کشور اظهار داشت: برنامه‌های طرح آرامش بهاری به طور عمده به منظور مصون‌سازی خانواده‌ها و مقابله با جنگ نرم است و به دنبال تحکیم خانواده هستیم تا در سایه‌سار امامزادگان و بقاع متبرکه در قالب طرح‌های مشاوره، آموزشی، فرهنگی و ... مردم آرامش سفرهای نوروزی خود را داشته باشند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha