چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسینی پور/ معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد از اجرای سه برنامه تبلیغی در ایام نوروز۹۶ خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ به برنامه های نوروزی این معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد اشاره کرد و گفت: اعزام مبلغان و روحانیون به راه آهن استان یزد یکی از برنامه های این معاونت است که در سال های گذشته نیز این عمل انجام گرفته و استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد ادامه داد: این طرح در زمان های شلوغ راه آهن و یا اوقات بیکاری مسافران، بهترین بازدهی را دارد و در این زمان می توان به مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات مسافران پرداخت.

وی، مستقر شدن روحانیون و مبلغان در امکان عمومی برای پاسخگویی به سؤالات مسافران نوروزی در استان یزد را یکی دیگر از برنامه های این معاونت اعلام کرد و افزود: در این طرح مبلغانی که در زمینه های خاص آموزش دیده اند به سوالات و شبهات پاسخ می دهند.

حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه ایام عید نوروز ایام تبلیغی محسوب می شود، گفت: با اعزام مبلغان طرح هجرت به روستاهای اطراف استان یزد، به مسائل شرعی و شبهات پاسخ و همچنین تبلیغ مباحث دینی را به نحو احسنت انجام می دهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه مبلغان طرح هجرت از مبلغین برادر استان استفاده می شود ، اظهار داشت: در این طرح نزدیک به 60نفر از مبلغان در روستاها حضور دارند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha