جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) شهرستان سنقر گفت: بهار نوعی رستاخیز طبیعت محسوب می شود و آمدن فصول یکی پس از دیگر نشان از قیامت و معاد خداوند تبارک التعالی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید بنی عامریان، امروز و در آستانه سال نو، در مراسم تقدیر از اساتید و دست اندرکاران مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر استان کرمانشاه، به دعای معروف لحظه تحویل سال اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در هیچ کجا بنده خود را تنها نمی گذارند و راه‌های بسیاری برای نجات بشر از شر شیاطین قرار داده است.

وی افزود: خداوند متعال که در همه جا و همه حال به دنبال نجات بشریت از منجلاب فساد و تباهی بنده خود است؛ و در مقابل انسان از خداوند تبارک التعالی می خواهد که در سال جدید حال او را بهترین حال قرار داد و با دعای "یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار،یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال" این خواسته را مورد تأکید قرار می دهد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر گفت: البته باید اذعان کرد که خداوند همیشه پذیرنده توبه های خالصانه بنده خود بوده و خواهد بود؛ لذا اینجاست که معنای "الرحمن الرحیم" که از صفات باری تعالی است معنای واقعی خود را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه بهار نوعی رستاخیز طبیعت محسوب می شود، گفت: آمدن فصول یکی پس از دیگر نشان از قیامت و معاد خداوند تبارک التعالی دارند.

حجت الاسلام بنی عامریان در پایان سخنان خود برای تمامی ایرانیان و مسلمانان، سالی پر از معنویت و نزدیکی به خداوند را آرزو کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha