جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم حضرت معصومه(س)

حرم کریمه اهل بیت(ع) مملو از سیل مشتاقان و ارادتمندانی از جای جای این کشور پهناور است که برای تحویل سال و ایجاد تحول درونی حال خود به این بارگاه ملکوتی آمده اند؛ پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری، پایان بخش برنامه های سال تحویل در حرم بانوی کرامت بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سال ۱۳۹۶ در حالی آغازشد که حرم کریمه اهل بیت(ع) مملو از سیل مشتاقان و ارادتمندانی از جای جای این کشور پهناور بود و برای تحویل سال و ایجاد تحول درونی حال خود به این بارگاه ملکوتی آمده بودند.

مجاورین و زائرین بانوی کرامت، با عشق و ارادتی که به خاندان عصمت و طهارت دارند، از ساعات آغازین صبح، خود را به حرم مطهر رسانده بودند تا در جوار حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سال جدید خود را  آغاز کنند تا سالی با برکت و معنوی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، مراسم تحویل سال در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، از ساعت ۱۰ صبح با قرائت کلام الله مجید توسط  دکتر شعاعی آغاز و سپس اجرای تواشیح با همکاری مشترک گروه معراج و رضوان انجام شد.

در ادامه نیز سید رضا تحویلدار به مداحی پرداخته و بعد از مداحی، گروه تواشیح میعاد و بقیه الله با همکاری مشترک ارادتمندان بانوی کرامت را به فیض رساندند.

سخرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی، قبل از اقامه اذان ظهر نیز از دیگر برنامه های سال تحویل در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بود.

بعد از اقامه نماز،  آیت الله العظمی مکارم شیرازی دامت برکاته، با سخنرانی خود، زائرین و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت را به فیض کامل رساندند و بعد از اتمام سخرانی این مرجع عالیقدر، مناجات خوانی و قرائت دعای توسل توسط حاج رضا عاصی تا هنگام تحویل سال ادامه داشت.

پخش زنده پیام نوروزی مقام معظم رهبری در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، پایان بخش برنامه های سال تحویل در حرم بانوی کرامت بود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha