شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کلنگ زنی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء(س) آران و بیدگل

حوزه/ با حضور جمعی امام جمعه آ‌ران و بیدگل و فرماندار این شهرستان، مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، مراسم کلنگ زنی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء(س) شهرستان آران و بیدگل، همزمان با سالروز میلاد حضرت زهراء(س)، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل، فرماندار و جمعی از روحانیون و خیرین حوزه ساز، به زمین زده شد.

زمین در نظر گرفته شده برای این مدرسه علمیه، در مساحت 4450 هزار مترمربع و زیربنای 1810 متر مربع بوده و قرار است 10 کلاس(مدرس)، ساختمان اداری، نمازخانه، سالن ا جتماعات و ... آن، در دوطبقه ساخته شود. ضمن این که 250 متر مربع برای حیاط مدرسه در نظر گرفته شده است.

برپایه این گزارش، کل زمین این مدرسه توسط یکی از خیرین حوزه ساز تهیه گردیده و قراراست در قسمت جنوبی این مدرسه، مجموعه ساختمان نگهبانی و مهد کودک نیز، با امکانات رفاهی و استانداردهای روز، ساخته شود.

این مجموعه با نظارت دفتر فنی و عمران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کل کشور، با مشارکت 60 درصدی از کمک های مردمی و مشارکت 40درصدی خیرین حوزه ساز اجراء می شود؛ همچنین نقشه های معماری و تأسیساتی آن نیز، توسط مهندسین بومی شهرستان کاشان تهیه شده و در طرح توسعه آینده آن، خوابگاه(حجرات) ویژه خواهران طلبه نیز پیش بینی شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha