جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام آیت عباسیان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به حضور حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار نفری مسافران نوروزی سال گذشته در امامزادگان کرمانشاه، گفت: امیدواریم امسال نیز شاهد چنین استقبالی همراه با خدمات فرهنگی روحانیون به آنان باشیم.

حجت الاسلام آیت عباسیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به فعالیت روحانیون کرمانشاهی در طرح آرامش بهاری این استان، اظهار داشت: نزدیک به 2 هفته شاهد تعطیلات نوروزی در کشور هستیم؛ لذا چه بهتر که این تعطیلات و مسافرت‌ها هدفمند و در راستای تعالی معنوی و دینی مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه زمینه های سفرهای سیاحتی و زیارتی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام کشور مهیا می باشد، گفت: امسال همانند سال های گذشته، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، طرح آرامش بهاری را در سراسر بقاع متبرکه و امامزادگان سطح کشور، اجرا خوهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه نیز همانند دیگر استان های کشور و البته همانند سال های گذشته، طرح آرامش در بیش از 22 بقعه متبرکه و امامزادگان سراسر این استان انجام می شود.

وی افزود: این طرح از 2 روز گذشته در استان کرمانشاه و دیگر نقاط کشور آغاز شده است و انشاالله تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به اینکه این برنامه نقش معنوی بسیار خوبی بر روحیه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم خواهد داشت، ادامه داد: برگزاری مراسم تحویل سال همراه با برپایی سفره‌های هفت‌سین، قرائت دعای تحویل سال و پخش پیام مقام معظم رهبری از برنامه‌های اصلی برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان کرمانشاه بود که شاهد برگزاری آن بودیم.

وی یادآور شد: برپایی خیمه‌های معرفت و نمایشگاه، برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و... نیز، از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری در استان کرمانشاه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، در 8 بقعه امامزادگان در استان کرمانشاه، خیمه های معرفت برای پاسخگویی به شبهات دینی دایر می باشد.

حجت الاسلام عباسیان در پایان سخنان خ ود گفت: امیدواریم امسال بازدیدکنندگان از بقاع متبرکه و امامزادگان سطح استان کرمانشاه، نسبت به سال گذشته که از مرز یک میلیون و 500 هزار نفر گذشت، بیشتر شود؛ لذا برای رسیدن به این رقم، نیازمند کارهای فرهنگی و... بیشتری، در سطح استان کرمانشاه و ورودی های این استان هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha