شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یا مقلب القلوب

حوزه/ استاد حوزه علمیه با تاکید براینکه تحویل سال یادآور توحید و معاد است، گفت: خوب است که ما هم برای حسابرسی امور خود اقدام کنیم و به حساب خود رسیدگی کنیم قبل از اینکه به حساب ما رسیدگی کنند، نباید تنها حساب رسی را برای امور مادی بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شاهینی  در جمع نمازگزاران و میهمانان نوروزی مسجد مقدس جمکران ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت: حلول سال نو شاهد تحول زمین هستیم که در آن روح نشاط و شادمانی و طراوت بر زمین خاکی حاکم می شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در آغاز سال جدید باید انجام بهترین اعمال و کارها را مورد توجه قرار دهیم افزود: همه تغییر و تحولات، مقلب القلوب و مدبر خداست اما اگر ما نخواهیم و نیت نکنیم تحولی رخ نمی دهد از همین رو برای این دعای شریف جای تامل و دقت است.

این کارشناس مشاوره، همه کسانی که در امور دنیوی در هر جایی هستند شروع و پایانی برای کارهای خود در طول سال قرار می دهند و به حساب خود رسیدگی می کنند از همین رو است که اگر از حسابرسی امور خود غفلت کنیم خسران و زیان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهینی با تاکید بر اینکه تحول سال یادآور توحید و معاد است عنوان کرد: خوب است که ما هم برای حسابرسی امور خود اقدام کنیم و به حساب خود رسیدگی کنیم قبل از اینکه به حساب ما رسیدگی کنند، نباید تنها حساب رسی را برای امور مادی بدانیم.

استاد حوزه علمیه، سرمایه انسان را علاوه بر مسائل مادی، محبت اهل بیت (علیهم السلام) و ایمان دانست و ادامه داد: این محبت و سرمایه براساس روایتی از پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) حب فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) است، از خدا بخواهیم که این محبت را از دل ما و اولاد و نسل ما کم نکند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha