جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی با اشاره به این که در طول تاریخ زن بسیار مظلوم واقع شده و ظلمی که به حق زنان شده، درست منعکس نشده است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی، کرامت زنان احیاء شده و آنان جایگاه واقعی خود را باز یافته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، در دیدار با شورای زنان فرهیخته استان همدان، اظهار داشت:  ارتقای سطح فرهنگی و علمی بانوان باید مورد توجه نهاد های فرهنگ ساز باشد.

 امام جمعه همدان با اشاره به این که در طول تاریخ  زن بسیار مظلوم واقع شده  و ظلمی که به حق زنان شده، درست منعکس نشده است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی، کرامت زنان احیاء شده و آنان جایگاه واقعی خود را باز یافته اند.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان با اشاره به این که زنان نباید علم زده شوند و باید این علم ثمره علمی در خارج داشته باشد، گفت: زن پیش از هر چیز یک انسان کامل است و  از دیدگاه آیات و روایات جایگاه ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به نقش تربیتی زنان اشاره  و تصریح کرد: نقش مادر در تربیت و اخلاق غیر قابل انکار است و امروز در غرب خودکشی به دلیل مانوس نبودن افراد با خانواده بسیار گسترش یافته است.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه نه بانوان و نه مردان به سوی خودشناسی و کشف حقیقت حرکت نکرده اند و باید در کنار علوم متداول، علم خودشناسی هم مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله طه محمدی در پایان گفت: رشته روانشناسی زن در مراکز علمی و دانشگاهی وجود ندارد و این بزرگترین ظلم در حق زنان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha