پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام علی کارگر

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر و توجه ویژه معظم له به بحث اقتصاد با رویکرد مقاومتی تصریح کرد: با مراجعه به آموزهای دینی به خوبی در می‌یابیم که اسلام تاکید بسیاری بر تکیه بر قدرت و توان داخلی و عدم وابستگی به بیگانگان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، صبح امروز در جمع مسئولان و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: مهم‌ترین عامل در حفظ استقلال هر کشور عدم وابستگی به سایر کشورها در حوزه‌های مختلف است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از نیاز اقتصادی به عنوان یکی از مهمترین نیازهای زندگی انسان نام برد و افزود: سود جویان و مستکبران با استفاده از این نیاز به دنبال گسترش سیطره قدرت خود بر دنیا هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی ایران از هیچ حربه‌ای دریغ نمی‌کنند ابراز داشت: خوشبختانه مقام معظم رهبری با درایت خود و ملت با هوشیاری و همراهی توانسته‌اند آنان را ناکام بگذارند.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر و توجه ویژه معظم له به بحث اقتصاد با رویکرد مقاومتی، تصریح کرد: با مراجعه به آموزهای دینی به خوبی در می‌یابیم که اسلام تاکید بسیاری بر تکیه بر قدرت و توان داخلی و عدم وابستگی به بیگانگان دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تولید و اشتغال به‌ عنوان مسیر پیشرفت یک جامعه یاد کرد و اظهار داشت: اگر کشوری بخواهد استقلال و عدم وابستگی خود را حفظ کند بهترین راه تکیه به توان داخلی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، گفت: ایشان در بیانات گهربارخود ملزومات تحقق شعار سال را بیان کردند که مردم و به‌ویژه مسئولان باید به آن اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام کارگر، حمایت از سرمایه گذاران به‌ ویژه سرمایه گذاران داخلی، عزم جدی در مبارزه با قاچاق کالا و فرهنگ سازی در جهت حمایت از تولید داخلی از مهمترین اقدامات در جهت تحقق شعار سال عنوان کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نقش و اثرگذاری روحانیون در جامعه، گفت: روحانیون ابتدا خود با در حوزه حمایت از تولید داخلی پیشگام باشند و سپس در منابر خود بر فرهنگ سازی در این حوزه بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین نقش در جهت تحقق شعار سال و رسیدن به کشوری خودکفا در عرصه های مختلف اقتصادی بر عهده مردم است.

حجت الاسلام کارگر در پایان افزود: مردم با مصرف تولیدات داخلی و مطالبه گری از مسئولان در جهت تحقق شعار سال در حوزه های مختلف تولید و اشتغال بیشترین نقش را در آبادانی و پیشرفت کشور بر عهده دارند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha