جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله امینی

حوزه/عضو خبرگان رهبری با اشاره به مسئله ي اقتصاد مقاومتي و سفارشات رهبر معظم انقلاب نسبت به اين مسئله گفت: بايستي دولت اهتمام بيشتري در رابطه با اين امر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آيت الله اميني امروز در دیدار استاندار و جمعی از مدیران ارشد قم، با اشاره به حساسيت هاي انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، خواستار تلاش مسئولان براي برگزاري انتخاباتی سالم و باشكوه شد.

وی  مسئله اقتصاد مقاومتي و سفارشات رهبر معظم انقلاب نسبت به اين مسئله را مهم دانست و اظهار داشت: بايستي دولت اهتمام بيشتري در رابطه با اين امر داشته باشد.

آیت الله امینی با اشاره به اعتبارات اختصاص يافته براي تحقق طرح هاي مهم اقتصادي و عمراني افزود: مجموعه استانداري در مديريت اين اعتبارات نقش موثري ايفا مي كند.

*رفت و آمد مردم به حرم مطهر تسهیل شود

عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه بحث ترافيك شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: بايستي در راستاي تسهيل رفت و آمد مردم به حرم مطهر تلاش شود.

آيت الله اميني همچنين مسئله انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: براي برگزاري انتخابات آرام، سالم و باشكوه تلاش شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha