شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین سید حسن موسوی مؤینی در دیدار آیت الله باریک بین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی مؤینی گفت: مرحوم آیت الله باریک بین محور وحدت و همدلی نیروهای انقلابی بود و در موضوعات بیت المال و صرفه جویی بسیار دقت نظر داشت.

حجت الاسلام  والمسلمین سید حسن موسوی مؤینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، با اشاره به ارتحال آیت الله باریک بین، اظهار داشت: حضور ایشان در جلسات ائمه جمعه بسیار تعیین کننده و همیشه باعث وحدت و همدلی بود.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد:  آیت الله باریک بین از شخصیت های بی نظیر بود که نشانه های الهی بودن وی در رفتار و کردارش هویدا بود و هرگز در برابر لذت های دنیوی تسلیم نشد، بلکه از بهترین سرمایه زندگی خود برای آخرت بهره عظیم بردند.

وی با بیان این که مردم خدمتگزارانی را که از روی ریا کار نکنند دوست دارند و آیت الله باریک بین این خصایص اخلاقی را داشت، خاطرنشان کرد: تشییع با شکوه ایشان نشان از علاقه زن و مرد  و همه هم استانی های عزیز  به این عالم وارسته بود.

امام جمعه شهرستان محمدیه، حفظ بیت المال و صرفه جویی را یکی از ویژگی های برجسته اخلاقی آیت الله باریک بین بیان و اظهارکرد: آن مرحوم همیشه در موضوعات بیت المال و صرفه جویی بسیار دقت نظر داشت و همیشه به اطرافیان و مردم به نگهداری از بیت المال و صرفه جویی بسیار توصیه و سفارش می کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha