پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین لطفی-نماینده ولی فقیه در ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لطفی در جمع طلاب و روحانیون گفت: نقطه اتحاد همه ما پیروی از رهبر معظم انقلاب است و هر چیزی که ما را از این مسیر منحرف کند، توطئه دشمن و انحراف است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت السلام والمسلمین محمد نقی لطفی، در دیدار با طلاب و روحانیون ایلام، رهنمودهای مقام معظم رهبری را نقشه راه مسئولان و مردم خواند و گفت: تبیین رهنمودهای امام خامنه ای باید از دغدغه های جدی طلاب و روحانیون باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، تصریح کرد: طلاب و  روحانیون باید در راستای فرهنگ سازی و تحقق عملی شعار سال، از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

وی با بیان این که اتحاد و همدلی روحانیون و طلاب استان باید بیش از پیش پر رنگتر و بیشتر شود تا جلوی نفوذ بسیاری از شیطنت های دشمنان گرفته شود، تصریح کرد: نقطه اتحاد همه ما پیروی از رهبر معظم انقلاب است و هر چیزی که ما را از این مسیر منحرف کند، توطئه دشمن و انحراف است، لذا بصیرت یعنی لحظه ای دشمن و حربه های او را فراموش نکردن.             

رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و ابراز داشت: طلاب و روحانیون باید براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، علاوه بر بصیرت افزایی، معیارهای انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند و آنان را به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تشویق و ترغیب نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان تاکید کرد: شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، وظیفه همه آحاد جامعه است تا بار دیگر اقتدار مردم سالاری دینی به رخ تمامی دنیا کشیده شود و تاثیرگذاری هرچه بیشتر ایران اسلامی در منطقه و جهان را تقویت کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha