جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان رضوی ابراز کرد: ارتباط سپاه، روحانیت و حوزه علمیه ارتباطی معنوی و محکمی است و این امر برای این نهاد از اصول اولیه می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام سید محمد حسن حاج حسینی نبوی،  در دیدار فرمانده سپاه امام رضا(ع) با مدیر حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: ارتباط سپاه، روحانیت و حوزه علمیه ارتباطی معنوی و محکم است و این امر از اصول اولیه کار می باشد که با حضور روحانیت در رده های فرماندهی بوده و امروز هم وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان رضوی افزود: حوزه علمیه در دوران جنگ تحمیلی و نیز بعد از آن دوران، حضوری با معنا و مورد عنایت داشته و فعالیت های امروز نیز بر محور روحانیت است.

وی با اشاره به فعالیت های ستاد حاشیه شهر مشهد، یادآور شد: بیشتر کارهای آن با توجه به ماموریتی که در این امر بر عهده سپاه قرار گرفته، نسبت به امور فرهنگی است که با محوریت مسجد انجام می شود.

فعالیت جهادی حوزه علمیه خراسان در حاشیه شهر

حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع، معون حوزه علمیه خراسان نیز در این نشست با اشاره به فعالیت 3 مدرسه برادران و یک مدرسه خواهران با حضور حدود 250 طلبه در حاشیه شهر مشهد، ابراز کرد: برگزاری جلسات اعیاد در مدارس علمیه با حضور عموم مردم، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی، کودک و نوجوان و عقائد، کلاس های هنری به منظور کارآفرینی، آموزش سواد رسانه ای فضای مجازی، دوره های آشنایی با فرق، کارگاه حجاب، کارگاه مهدویت، رسیدگی به محرومین، برگزاری دوره بصیرت انقلاب اسلامی، جشن های انقلابی و مذهبی، مسابقات ورزشی و... از جمله فعالیت های گروه های جهادی حوزه علمیه خراسان و طلاب و روحانیون آن در حاشیه شهر مشهد می باشد.

همچنین، علیرضا تاج فیروز، معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه خراسان در این دیدار از فعالیت های عمرانی این حوزه در استان های خراسان گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/ 313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha