شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جوشقانیان

حوزه/ عضو هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا ، گفت: ذخایر حقیقی نظام اسلامی نه آن نجومی خواران دنیا طلب بلکه شهدایی هستند که به شدت نسبت به بیت المال و مصرف آن حساس و دقیق بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان ، چهارشنبه شب طی سخنانی در سیزدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه قدیری قم با بیان این که شهدا دارای تربیتی بر اساس قرآن و عترت بودند، ابراز داشت: شهید چون دارای هنر انفسی است مایه هدایت است و به همین خاطر است که خدای متعال چک سفید امضای شفاعت را به او داده است.

وی با بیان این که شهدا در سایه ایمان به خدا و توسل بر ائمه اطهار(ع) به مقام و جایگاه رفیعی دست یافتند، گفت: شهیدانی که به شدت نسبت به مصرف بیت المال و حراست از آن حساس بودند، ذخایر حقیقی نظام هستند نه آن نجومی خواران احمقی که فقط به فکر منافع خود و دنیایشان می باشند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم همچنین بیان داشت: ایمان به خدا اگر در میان باشد، دیگر هراسی از آمریکا و غیرآمریکا نباید در دل وجود داشته باشد و هراس از آمریکا وقتی شکل می گیرد که آدمی بنده زرق و برق دنیا شود.

وی خاطرنشان کرد: نیت الهی و کار برای رضای خدا را ما باید از سیره و رفتار شهدا بیاموزیم که چگونه به دور از ریا و دنیاطلبی و دنیاگرایی، مجاهدت می کردند و در این مسیر مقدس به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان ادامه داد: شهدا با معرفت بالای خود ، درس ایمان و زندگی به همه ما دادند و امروز به ویژه در عرصه مدیریت کشور نیاز به همان روحیه و معرفت داریم تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی با تاکید بر این که باور به اقتصاد مقاومتی باید در بین همه مردم و به خصوص مسئولان وجود داشته باشد، گفت: کشور ما سرشار از سرمایه های غنی طبیعی و نیروی قوی انسانی است و ما اگر با همان مولفه های دفاع مقدس و روحیه ، مدیریت کشور را دنبال کنیم، قطعاً می توانیم به موفقیت های چشم گیری نائل شویم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha