شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: روحانیون باید شاخص‌ها و معیارهای انتخاب اصلح را بر اساس شاخص‌هایی که در دین اسلام مطرح شده و همچنین شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری برای مردم تبیین کنند.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا قرار داریم، اظهار داشت: با توجه به رسالت دینی علما و روحانیون به‌عنوان کسانی که هدایت معنوی و دینی مردم را عهده‌دار هستند، باید شاخص‌ها و معیارهای انتخاب اصلح را بر اساس شاخص‌هایی که در دین اسلام مطرح شده و همچنین شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری برای آحاد جامعه تبیین کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: رویکرد اصلی که از جامعه روحانیت در آستانه برگزاری انتخابات مورد انتظار است، تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری و ارائه شاخص‌ها و معیارهای انتخاب اصلح برای مردم در جهت تشخیص و انتخاب افراد اصلح و کارآمد در انتخابات است .

وی با اشاره به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی دشمنان برای انتخابات پیش رو گفت: مبلغان و روحانیون باید در منابر و مجالس مختلف نسبت به ایجاد روشنگری، بصیرت افزایی و اطلاع‌رسانی برای مردم در مورد اهمیت حضور گسترده در انتخابات و برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای مردم تبیین کرده و مردم را آگاه نمایند.

حجت‌الاسلام خادمی با تأکید بر حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو اظهار  داشت: تمام مردم و مسئولان باید در آستانه انتخابات بسیار هوشیار باشند و با حضور حداکثری خود توطئه‌های دشمنان را مثل همیشه خنثی و نقش بر آب کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از مدت‌ها قبل به خاطر اهمیت برگزاری انتخابات در ایران اسلامی به دنبال ایجاد دودستگی و فتنه هستند، خاطرنشان کرد: قطعاً مردم و مسئولان با حضور پرشور و گسترده و بیداری و بصیرت خود درصحنه انتخابات پیش رو، باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha