جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ همایش «راه صدر»

حوزه/ همایش راه صدر با سخنرانی مدیر حوزه های علمیه و نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همایش راه صدر با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و  حجت الاسلام والمسلمین  عبدالهادی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله اعرافی در این همایش گفت: بنده از 14 سالگی محو در شهید صدر هستم و از مظلومیت های شهید صدر آن است که افکار این شهید از سوی شاگردان ایشان تداوم پیدا نکرد و با خود ایشان دفن شد و حوزه های علمیه در این زمینه کوتاهی کرده اند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی نیز در این همایش بیان داشت: استاد آیت الله شهید محمد باقر صدر قطعا برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسید و پیرو امام خمینی(ره) بود.

یادآور می شود؛ دومین همایش بزرگداشت شهید آیت الله محمد باقر صدر، روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 16 الی 20 در مؤسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور برگزار می گردد.

گفتنی است؛ این همایش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری، استاد حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر ژولین پلیسیه، اقتصاددان و مترجم آثار شهید صدر به زبان فرانسوی برگزار خواهد شد.

همچنین در این مراسم از ترجمه فرانسوی کتاب بانکداری بدون ربای شهید صدر نیز رونمایی خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha