پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز گفت: در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم باید از فردی حمایت و آن را به مردم معرفی کرد که تابع محض ولایت‌فقیه و انقلابی باشد و در پرونده‌اش صداقت و خدمتگزاری موج بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، امروز در نشستی با جمعی از طلاب، با بیان اینکه مسیر عاقبت‌به‌خیری، مسیر خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که امروز پیش روی جمهوری اسلامی قرار دارد، جایگاه ریاست جمهوری بوده و فردی که نامزد انتخاباتی می‌شود، باید خود را برای یک راه سخت و پر پیچ‌وخم آماده کند.

وی، تکلیف گرایی و شناختن مسیر صحیح را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: اگر انسان در مراحل و عرصه‌های مختلف زندگی‌اش، تکلیف گرا و وظیفه‌شناس بود، می‌تواند خود را یک فرد انقلابی و تابع ولایت خواند! در غیر این صورت مسیری که طی کرده را مجدداً باید بازنگری کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، برترین انسان تکلیف گرا در دوره معاصر را امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای دانست و تصریح کرد: امام(ره) مظهر تکلیف گرایی و عمل به تکلیف بود، چراکه کمتر انسانی در دوران رژیم طاغوت این فکر را می‌کرد که می‌تواند با دست خالی بر یک حکومت شاهنشاهی و قدرتمند، غلبه کرد، اما حضرت روح‌الله با توکل به خدا و شناخت صحیحی از وظیفه، وارد میدان شد و انقلابی به عظمت ایران قدرتمند اسلامی پدید آورد.

امام جمعه موقت اهواز، رمز پیروزی در صحنه‌های مختلف را تکلیف گرایی عنوان کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم باید از فردی حمایت و آن را به مردم معرفی کرد که  تابع محض ولایت‌فقیه باشد و در پرونده‌اش صداقت و خدمتگزاری موج بزند، نه اینکه همچون برخی‌ها پیش از انتخابات شعار و وعده دهند و پس از آنکه آراء مردمی را کسب کرد، منکر همه گفته‌ها و شعارهای تبلیغاتی‌اش شود.

رئیس موسسه عصر امام خمینی(ره)، با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، مبنی بر اینکه «آن روزی را که دشمن از ما تعریف کند باید عزا گرفت و آن روز که از ما تعریف کنند معلوم می‌شود در ما اشکالی پیدا شده‌ است»، اظهار داشت: امروز به صراحت شاهد آن هستیم که دشمن از یک جریان خاص حمایت کرده و از آن طرف نیز یکی از چهره‌های مخلص انقلابی است را به شدت تخریب می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، اتحاد نیروهای انقلابی را یک برکت و سنت حسنه نامید و تصریح کرد: امروز اگر دشمن، نامزد مورد حمایت جریان انقلابی را تخریب می‌کند، اصلی‌ترین علت آن، اتحاد و وحدت جبهه انقلاب و یکپارچگی آنان است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه  رئیس جمهور آینده باید انقلابی و ولایی باشد، گفت: به دولتی نیاز داریم که حرف و درد مردم را از نزدیک شنیده و لمس کند و اساس برنامه‌های اجرایی‌ آ« فقر زدایی و گره‌گشایی از امور مستضعفین باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha