جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مجلس بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین علی برهان

حوزه/ مراسم ترحیم و بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین علی برهان امام جمعه فقید مهریز شب گذشته با حضور گسترده علما و فضلا و مدیران عالی حوزه های علمیه کشور در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مراسم شب گذشته با حضور آیات مصباح یزدی، سید احمد خاتمی، حسینی بوشهری، اعرافی، فقیهی یزدی، حجت الاسلام والمسلمین رجبی، مدیران عالی حوزه، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و بیوت مراجع عظام تقلید برگزار شد.

در این مراسم مدیحه سرایی اهل بیت(ع)، انجام و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین گنجی از اساتید حوزه در سخنانی با اشاره به جایگاه علم الهی، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین علی برهان را شخصیتی عرفانی و علمی و جهادی دانست که عمر خود را در راه تعمیق و گسترش فرهنگ ناب اسلامی به کار گرفت.

خاطرنشان می شود:حجت الاسلام و المسلمین علی برهان امام جمعه فقید مهریز پس از سالها تلاش علمی و تبلیغی در شهرستان مهریز به مدت 26 سال امامت جمعه شهرستان مهریز را به عهده داشت و در همین حین در دانشگاه نیز به تدریس مشغول بود و کتبی را نیز در عمر با برکت خود به رشته تحریر درآورد؛ وی دهم فروردین ماه سال جاری به دلیل مشکل قلبی و ریوی در بیمارستان درگذشت.

مقام معظم رهبری در پی درگذشت این عالم مجاهد پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر کردند «بسم الله الرحمن الرحیم ، درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ علی برهان رحمة‌الله علیه را که بخش عمده‌ای از عمر خود را در خدمت انقلاب سپری کرد و سال ها در سنگر امامت جمعه به خدمات دینی و اجتماعی اشتغال داشت، به عموم مردم مؤمن و انقلابی مهریز و بخصوص به خانواده و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و غفران الهی را برای ایشان مسالت می‌کنم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha