پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: توجه به اولویت های فرهنگی و آسیب های اجتماعی مهمترین و همچنین تلاش برای تحقق شعار سال، از رسالت های مداحان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در اولین جلسه کانون مداحان و شعرای آیینی استان در سال 96 که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان«اقتصاد مقاومتی، تولید- استغال» گفت: تحقق این شعار نیازمند همکاری همه اقشار مختلف جامعه در زمینه های مختلف است.

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی اظهار داشت: عدم نیاز به بیگانگان و اتکا به توانایی داخل از موضوعاتی است که در آموزه های دینی ما بسیار بر آن تاکید دشده است.

وی با بیان اینکه هر قشری از جامعه در تحقق شعار سال وظایفی را بردوش دارد خاطر نشان کرد: مداحان نیز باید در گام نخست وظایف خود را بشناسند و در ادامه تمام تلاش خود را جهت انجام آن به کار گیرند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بر لزوم برگزاری جلسات منظم کانون مداحان استان تاکید کرد و افزود: طبق آیین نامه ها ماموریت هایی برای این کانون تعیین شده است که نخستین آن هماهنگی بیشتر در بین مداحان و شعرای آیینی است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد تعیین اولویت های فرهنگی و آسیب های اجتماعی و چالش های پیشرو را از دیگر وظایف کانون مداحان دانست و افزود: باید موضوعات لازم مشخص و در اختیار مداحان قرار گیرد تا در مجالس خود به آن اشاره کنند.

وی بر لزوم تغذیه فکری و فرهنگی مداحان در موضوعات مورد نیاز تاکید کرد و گفت: کانون مداحان باید به بحث آموزش و تغذیعه فکری مداحان اهتمام جدی داشته باشد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha