چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 جلسه هم اندیشی بصیرتی در یزد

حوزه / در جلسه هم اندیشی بصیرتی در یزد بر تلاش انقلابی روحانیون و طلاب برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه هم اندیشی بصیرتی، صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه استان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد.

تحقق حضور حداکثری مردم و ترغیب طلاب و روحانیون برای شرکت در انتخابات، برگزاری نشست بصیرتی سیاسی همراه با پرسش و پاسخ در هر مدرسه علمیه استان یزد، برگزاری همایش سیاسی ویژه مدارس علمیه استان یزد از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین دعوت از هادیان سیاسی یا اشخاص مورد تایید کمیته کارشناسی شورای عالی بسیج، مستند سازی اقدامات انجام گرفته و ارسال آن به دبیرخانه بسیج طلاب و روحانیون، انجام اقداماتی انقلابی توسط طلاب و روحانیون نسبت به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد که سخنرانان و کادر اجرایی از تبلیغ بریا شخص خاصی در انتخابات بپرهیزند و صرفا اهتمام شرکت در انتخابات و تبیین شاخصه های مورد نظر مقام معظم رهبری و هم افزایی جامعه انقلابی در برابر جبهه ضد انقلاب و وحدت ملی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha