جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای عالی حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، از سفر ۲روزه برخی از اعضا و مسئولان شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، به استان بوشهر، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، ظهر امروز در نشست با معاونان حوزه علمیه استان بوشهر، از سفر برخی از اعضا و مسئولان شورای عالی حوزه های علمیه به استان بوشهر خبر داد و گفت: این هیئت فردا(سه شنبه) سفری دو روزه را به استان بوشهر خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: شرکت در نشست شورای حوزه علمیه استان، دیدار مسؤولان حوزه، اساتید و طلاب از مهمترین برنامه های این سفر است.

وی به تشریح بیشتر برنامه های این سفر پرداخت و گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است اعضای شورای عالی حوزه های علمیه صبح روز چهارشنبه دیداری با طلاب و اساتید مدارس علمیه سفیران هدایت و چهارده معصوم(ع) در شهر برازجان داشته باشند و ظهر همان روز به شهرستان دشتی رفته و با اساتید و طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت و پیامبر اعظم(ص) خورموج دیدار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خدری افزود: بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز برنامه ای جهت دیدار با طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برنامه ریزی شده و پس از آن نشستی با اعضای شورای حوزه علمیه و معاونان حوزه علمیه استان برگزار خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در تشریح ادامه برنامه های این سفر گفت: روز پنجشنبه نیز قرار است اعضای شورای عالی حوزه های علمیه به جنوب استان رفته و با طلاب و اساتید مدارس علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان و امام مهدی موعود(عج) دیر دیدار کنند.

وی بازدید از پروژه های عمرانی مدارس علمیه سراسر استان را از دیگر برنامه های این سفر دو روزه عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha