جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب با تاکید بر اینکه بصیرت و شعور انقلابی و ولایت مداری مردم بسیار بالاست، تاکید کرد: مردم باید براساس رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری کاندیدای اصلح، را انتخاب کنند.

حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: امسال شرکت مردم همانند ادوار گذشته انتخابات بسیار چشمگیر و خیر کننده است به طوری که قبل از اینکه درب شعب رای گیری باز شود، شاهد خیل جمعیت مردم عاشق نظام بودیم.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب با تاکید بر اینکه بصیرت و شعور انقلابی و ولایت مداری مردم بسیار بالاست، تاکید کرد: مردم باید براساس رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری کاندیدای اصلح، را انتخاب کنند.

وی شرکت مردم در انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی خواند و افزود: مردم کسی را بر می گزینند که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، در مسیر رفع مشکلات جامعه  از جمله بیکاری و رشد و توسعه کشور حرکت کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به عملکرد روحانیت در ایام انتخابات، گفت: روحانیون و طلاب بر اساس وظیفه ذاتی خود مردم را در انتخاب یک کاندیدای اصلح و انقلابی راهنمایی کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha