پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کریم مقدم پور

حجت الاسلام مقدم پور با اشاره به اهمیت برپایی نماز در دین مبین اسلام گفت: یکی دیگر از نشانه های مومنان در قرآن کریم این است که مومنان برپا کنندگان نماز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام کریم مقدم پور، معاون اجرایی گروه تبلیغی سراج همدان امروز در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) شهر همدان با اشاره به آیه "ذلِکَ الْکِتابُ لا رَيْبَ فيهِ هُديً لِلْمُتَّقينَ" گفت: خداوند متعال در سوره بقره می فرماید این کتاب که در آن هیچ نقطه ابهامی نیست راهنمای کسانی است که تقوای فطری خود را دارند.
وی افزود: یکی از نشانه های افراد متقی ایمان داشتن به غیب است؛ بدین صورت که آنها نه گذشته را دیدند و نه پیامبر الهی را و به غیب و چیزی که ندیده اند ایمان آوردند.
وی با بیان اینکه ایمان به معاد یکی از مصداق های ایمان به غیب است ابراز داشت: یکی دیگر از مصداق های ایمان به غیب ایمان به زندگی بعد از این دنیا است، مومنان آخرت را ندیده اند ولی با ایمان خود و دلایل عقلی به جهان ندیده ایمان آورده اند.
حجت الاسلام مقدم پور با اشاره به اهمیت برپایی نماز در دین مبین اسلام اظهار داشت: یکی دیگر از نشانه های مومنان در قرآن کریم این است که مومنان برپا کنندگان نماز هستند.
 
معاون اجرایی گروه تبلیغی سراج همدان در ادامه با اشاره به صفت انفاق در مومنان گفت: مومنان از آنچه خداوند متعال به آنها روزی داده است به مستمندان انفاق می کنند و خداوند متعال به مال و دارایی آنها برکت می دهد.
وی ادامه داد: عده ای فکر می کنند که مال و دارایی شان را خودشان به دست آورده اند؛ در حالی که انسان ها هر چه دارند از آن خداوند متعال است و حضرت حق به آنها داده است.
معاون اجرایی گروه تبلیغی سراج همدان با اشاره به ماه مبارک رمضان و اهمیت انفاق در این خاطرنشان کرد: چقدر خوب است کسانی که تمکن مالی دارند در این ماه پر فضیلت به فکر اطعام دادن به فقرا باشند.
وی در پایان گفت: خداوند متعال به بنده ای مباهات می کند که از مال و دارایی خود به دیگران انفاق می کند و انفاق نیز می تواند مالی باشد و یا هر چیز دیگر.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha