شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام با تقدیر از اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه داعش، گفت: این اقدام کمترین جواب به اقدام تروریستی اخیر تهران بود و امیدوارم سیلی محکم سپاه، سعودی ها و حامیان داعش را از خواب خرگوشی بیدار کرده باشد تا بار دیگر دچاراشتباه محاسباتی نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه ایلام با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: با تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، در راستای حمایت از مظلومان فلسطین، جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

وی ابراز داشت: رژیم اشغالگر قدس، منفورترین رژیم در بین ملت هاست و با انجام جنایات بی رحمانه مثل کودک کشی، صدای شکستن استخوان های آن بگوش می رسد و ان شاء الله طبق فرمایشات ولی امر مسلمین جهان، تا 20 سال دیگر از روی صحنه دنیا محو خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به اینکه طلاب، روحانیون و مردم با شور و شعور انقلابی بیشتری امسال در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس تفکر مقاومت برگرفته از اسلام ناب را در منطقه نهادینه کرده است، به نحوی که رژ یم غاصب و کودک کش صهیونیستی مستأصل شده و مردم فلسطین نیز به تاثیر و عظمت مقاومت و ایستادگی پی برده اند و این که جزء با مقاومت و ایستادگی نمی توان این رژیم را نابود کرد.

وی تصریح کرد: تفکر مقاومت برگرفته از رهنمودهای امام (ره) و پیام روز قد،س چهره منفور تمامی شیوخ منطقه حامی اسرائیل را برملا نمود که تماماً دنبال عادی سازی و ایجاد رابطه سازش با رژیم کودک کش اسرائیل هستند و از اهداف سفر اخیر ترامپ هم همین بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: سازش با رژیم صهیونیستی که در برنامه شیوخ بی عقل و بی دین منطقه حاشیه خیلج فارس قرار دارد، خیانت بزرگی به اسلام و کشورهای اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به جنایات داعش و حمایت سعودی ها از گروه های تروریستی، گفت: سران ناپخته و خبیث آل سعود باید دست از اجرای برنامه های آمریکا در منطقه بردارند و الفبای سیاست بیاموزند.

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان با تقدیر از اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه داعش در دیرالزور سوریه، گفت: این اقدام نشانه بسیار کوچکی از توان و اقتدار جمهوری اسلامی و کمترین جواب به اقدام تروریستی اخیر تهران بود و امیدوارم  سیلی محکم سپاه، سعودی ها و حامیان داعش را از خواب خرگوشی بیدار کرده باشد تا بار دیگر با اشتباه محاسباتی، به فکر بی نظمی در منطقه نباشند.

برپایه این گزارش، در این جلسه معاونین حوزه علمیه ایلام گزارشی از برنامه ها و فعالیت های معاونت مربوطه ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha