سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قدرت موشکی سپاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا با تقدیر از اقدام موشکی سپاه علیه داعش، تصریح کرد: اقتدار سربازان میهن اسلامی، پاسخی دندان شکن به ترورسیم و حامیان آنان بود تا از خواب غفلت بیدار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه به مقر داعش در شهر دیرالزور سوریه، تنها گوشه ای از اقتداردفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی بود، گفت: این اقتدار سربازان میهن اسلامی، پاسخی دندان شکن به ترورسیم و حامیان آنان بود تا از خواب غفلت بیدار شوند.

وی با تقدیر از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، خاطر نشان کرد: این حرکت جوابی قاطع و دندان شکن به اقدام تروریستی اخیر در تهران بود تا تروریست ها و حامیان آنها بدانند هیچ احدی اجازه نا امنی در ایران را نخواهد داشت .

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه فرود آمدن موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر سر تروریست ها در سوریه، نشانگر قدرت جهانی جمهوری اسلامی ایران و تاثیر گذاری منطقه ای و بین المللی است  تصریح کرد: این پاسخ دندان شکن به عناصر تروریستی و حامیان آنها از جهات مختلف حاوی پیام هایی است .

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا خاطرنشان کرد: اقدام موشکی سپاه نشان از پیشرفت فناوری و تکنولوژِی هوا و فضای جمهوری اسلامی ایرن داشت که هم اکنون در این زمینه جزء 5 قدرت برتر جهان است .

وی ادامه داد: برخلاف برخی کشورها که در عملیات موشکی خود همواره به دنبال هم پیمان می گردند، ایران اسلامی می تواند با اقتدار، استقلال و صلابت و با تکیه بر نیروهای مومن و انقلابی، در عرصه دفاعی، معادلات جهانی را بر هم زند.

امام جمعه موقت خرم آباد، قدرت و دقت تخریب این موشک ها را یکی دیگر از پیام های این حمله برشمرد و گفت:دلاور مردان نظام جمهوری اسلامی با کمترین خطا و درست با ترسیم هدف مورد نظر، عملیات خود را انجام دادند که این نشان از روحیه بالا و دقت نظر سربازان خدوم امام زمان (عج) در مقابله با ظلم و ستم و ترورسیم دارد .

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا در پایان حمله موشکی سپاه را نتیجه استقلال فکری، سیاسی، دفاعی، نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: غیورمردان مومن و ولایی این مرزوبوم با تمام توان آماده جانفشانی در راه دفاع از دین و نظام قدرتمند جمهوری اسلامی هستند .

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha