پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمد فخر الدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد

رییس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در یزد از اعلام آمادگی بیش از ۷۰ نقطه استان یزد برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام محمد فخر الدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مردم استان یزد اظهار کرد: از سال ۵۸ تا کنون پس از صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره)مبنی بر قرار دادن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز حمایت از آزادسازی قدس شریف و فلسطین اشغالی، مردم روزه دار دارالعباده استان یزد در سی و ششمین راهپیمایی روز جهانی قدس هرچه فریاد دارند بر سر آمریکا و اسرائیل می کشند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روزجهانی قدس در روز جمعه دوم تیرماه از ساعت 11 صبح در شهر یزد از میدان شهید بهشتی (ره)  آغاز می شود و از طریق خیابان حضرت امام خمینی (ره) بعد از عبور از خیابان قیام به میعادگاه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل ختم می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: شرکت کنندگان در این راهپیمایی پس از قرائت قطعنامه سراسری روز جهانی قدس در نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم شرکت می کنند.

حجت الاسلام فخرالدینی در خصوص مراسم راهپیمایی سایر نقاط استان هم گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سایر مناطق و شهرستان های استان از ساعت 12 ظهر به طرف محل های اقامه نمازجمعه آغاز می شود و در روستاهایی که نمازجمعه ندارند به طرف گلزارهای شهدا برگزار می شود.


وی افزود: در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی شامل ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، پایگاه‌های سلامت و نشست‌های تبیینی با موضوع قدس و فلسطین در قالب حلقه‌های صالحین پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزداز عموم مردم دعوت کرد تا همچون صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود، دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان جهان اسلام را مأیوس کنند و انزجار خود را از جنایات اسرائیل و آمریکا در اقصی نقاط جهان به ویژه در فلسطین اشغالی اعلام دارند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha