پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغ گروه بقیة الله(عج) در سواحل بابلسر

حوزه/ گروه جهادی تبلیغی بقیه الله(عج) ۴ روز در هفته را به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی تبلیغی در کنارساحل بابلسر می پردازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یحیی کمال، مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و هیأت همراه در بازدید از فعالیت های تبلیغی گروه تبلیغی بقیة الله(عج)، با اشاره به این مطلب که حضور طلاب در کنار سواحل یکی از نیازهای جامعه امروز است، گفت: فعالیت گروه بقیه الله(عج)  مؤثر و قابل تقدیر است و باید این گونه تبلیغ ها در اماکن تفریحی گسترش یابد، مبلغان هم باید از این فرصت های استفاده لازم را ببرند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: دفتر تبلیغات آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و گسترش فعالیت های گروه تبلیغی بقیه الله(عج) درکنار سواحل دریا اعلام می دارد.

حجت الاسلام پورعلی، مدیرگروه تبلیغی بقیه الله(عج) نیز با ارائه گزارشی ازعملکرد این گروه، گفت: گروه تبلیغی بقیه الله(عج) برای سال دوم، ۴ روز در هفته را به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در کنارساحل بابلسر می پردازد.

برپایه این گزارش، برگزاری نمایش های خیابانی، مهدکودک ساحلی، مشاوره، مسابقه و نماز جماعت از برنامه های گروه تبلیغی بقیه الله(عج) در سواحل بابلسر می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha