سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شورای علمی پژوهشی حوزه خواهران مازندران

حوزه/ یکی از مشکلات خواهران طلبه در امر پژوهش کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است، باید زیرساخت های امر تحقیق در حوزه ها تقویت شود تا طلاب، عمیق تر و بهتر فعالیت پژوهشی نمایند.

فاطمه اردشیری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهرن مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری، بیان کرد: مسئله پژوهش در حوزه های علمیه علی العموم و حوزه های علمیه خواهران علی الاخصوص امر بسیار ضروری و لازمی است و امروز آموزش در حوزه باید پژوهش محور باشد.

وی افزود: یکی از مشکلات خواهران طلبه در امر پژوهش کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است که باید زیرساخت های امر تحقیق در حوزه ها تقویت شود تا طلاب، عمیق تر و بهتر فعالیت پژوهشی نمایند.

 معاون پژوهش حوزه علمیه خواهرن مازندران ادامه داد: نشست اعضای شورای علمی پژوهشی مدیریت استان و مدارس علمیه خواهران مازندران به منظور هم  افزائی و حفظ وحدت رویه در بین اعضای شورای مدارس و  بررسی موضوع و روند طرح های اجمالی و تفصیلی تحقیقات پایانی خواهران طلبه، در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بابل برگزار گردید.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه اعضای شورای استان و مدارس پس از بیان عملکرد پژوهشی مدارس، به بیان نظرات و پیشنهادات خود در جهت ارتقاء امر پژوهش در مدارس علمیه خواهران مازندران پرداختند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha