پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 فضای مجازی

حوزه/ در عصر حاضر دشمنان اسلام و انقلاب با توطئه ها و حیله های بسیار سعی در منحرف ساختن عقاید و افکار اسلامی نسل جوان دارند که در این راستا مبلغان باید با هوشیاری و بصیرت در جهت خنثی سازی نقشه های فرهنگی دشمن در این فضا حضوری اثرگذار داشته باشند .

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اهمیت و ضرورت تبلیغ در فضای مجازی، گفت: طلاب و مبلغان باید با حضور اثرگذار خود در فضای مجازی به سؤالات و شبهات نسل جوان جامعه با ادله روشن و واضح پاسخ دهند.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت و منفی فضای مجازی افزود: متاسفانه در عصر حاضر دشمنان اسلام و انقلاب با توطئه ها و حیله های بسیار سعی در منحرف ساختن عقاید و افکار اسلامی نسل جوان دارند که در این راستا مبلغان باید با هوشیاری و بصیرت در جهت خنثی سازی نقشه های فرهنگی دشمن در این فضا حضوری اثرگذار داشته باشند .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با تاکید بر اینکه مبلغان باید با رصد شبهات در فضای مجازی به ترویج آموزه های دین مبین اسلام و معارف مکتب اهل بیت(ع) نیز بپردازند خاطر نشان کرد: مبلغان از فضای مجازی برای تبلیغ بهبود معنویت در فضای جامعه و خانواده استفاده نمایند .

حجت الاسلام  اسماعیلی گفت: بی شک امروز طرح برخی مباحث در فضای مجازی موجب بروز آسیب های اجتماعی در جامعه شده است که در این رابطه مبلغان باید با پاسخ های متقن و محکم جلوی آسیب ها و تبعات ناشی از آنها را بگیرند .

وی در پایان با اشاره به اینکه  مبلغان و طلاب برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی باید مسلح به سلاح تقوا و علم و عمل باشند بیان داشت: مبلغان متناسب با نیاز سنین مختلف با سعه صدر، اخلاق مداری، اطلاعات عمیق و مستند به سؤالات و شبهات مخاطبان پاسخگو باشند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha