جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت تبار ، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، از اجرای دوره «تربیت طلبه انقلابی» با شرکت ۵۰۰ طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: این دوره در ۲ محور معرفت و جریان شناسی، قرار است طی سال تابستان و سال تحصیلی آینده ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام مهرداد نعمت تبار، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره «تربیت طلبه انقلابی»، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی عمل کردن حوزه و همچنین تربیت طلاب انقلابی برای حرکت در چهارچوب اهداف انقلاب، دوره «تربیت طلبه انقلابی» در حوزه علمیه اهواز برگزار شد.

وی با بیان اینکه محتوای دوره «تربیت طلبه انقلابی» در دو محور معرفت و جریان شناسی است، گفت: این دوره قرار است طی سال تابستان و سال تحصیلی آینده ادامه پیدا کرده تا إن‌شاءالله شاهد آثار و نتایج آن در بنیه علمی و رفتاری طلاب باشیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، با اشاره به برگزاری نشست و همایش‌های تخصصی پیرامون موضوعات روز کشور در حاشیه این دوره تربیتی، تصریح کرد: قرار است همایش‌هایی در حین دوره با موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی و بصیرتی برگزار شوند که تا به امروز دو نشست تخصصی «بررسی سند ۲۰۳۰» و «ضرورت معرفت‌شناسی» در حوزه علمیه اهواز برگزار شده است.

حجت الاسلام نعمت تبار با بیان اینکه اساتید برتر حوزه علمیه خوزستان مدرس کلاس‌های دوره «تربیت طلبه انقلابی» هستند، اذعان داشت: حجج اسلام و المسلمین حاجتی، پاکباز، حبیب پور، قاسمی، دورکوندی، شیرنژاد و ... اساتید کلاس‌های معرفت و جریان شناسی می‌باشند.

وی در پایان با بیان اینکه دوره «تربیت طلبه انقلابی» ویژه طلاب کلانشهر اهواز است، اظهار داشت: این دوره با حضور ۵۰۰ طلبه در همه پایه‌های تحصیلی به صورت روزانه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha