پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دوره تربیت طلبه انقلابی در حوزه علمیه اهواز

حوزه/ نشست تخصصی بررسی سند ۲۰۳۰، با هدف آشنایی هرچه بیشتر طلاب با پشت پرده‌ها و جوانب گسترده سند ۲۰۳۰ در حوزه علمیه اهواز برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست تخصصی بررسی سند ۲۰۳۰ با حضور جمع کثیری از طلاب و روحانیون اهوازی در مسجد اعظم حوزه علمیه اهواز برگزار شد.

در این نشست که با هدف آشنایی هرچه بیشتر طلاب با پشت پرده‌ها و جوانب گسترده سند ۲۰۳۰ صورت گرفت، کارشناسان و اساتید برجسته کشوری، به سخنرانی و ارائه مطلب پرداختند.

بنابر این گزارش، حجت‌الاسلام نعمت تبار، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، با بیان اینکه یکی از الزامات طلبه انقلابی، آگاهی از مسائل روز است، گفت: با توجه به ابهامات زیادی که در خصوص سند ۲۰۳۰ در سطح جامعه وجود دارد، نشستی تخصصی در این راستا برگزار کردیم تا طلاب با اطلاعات و آگاهی‌های دقیق بتوانند پاسخ شبهات و سؤالات مردم را دهند.

اما سخنرانان این نشست تخصصی حجت‌الاسلام و المسلمین پارسانیا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر محترم، عضو گروه سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بودند که پیرامون ابعاد گوناگون این سند ارائه مطلب نمودند.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام و المسلمین پارسا نیا، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای سیاست‌گذاری و سندهای آموزشی کامل و جامع است، اظهارداشت: امضای سند و یا پیش‌نویس ۲۰۳۰ به معنای زیر سؤال رفتن استقلال کشور و تقدیم فرماندهی کلان راهبردهای اساسی کشور به یک مجموعه جهانی است.

همچنین حجت‌الاسلام قربانی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در بخش آغازین این همایش چند دقیقه‌ای پیرامون شاخصه‌های طلبه انقلابی و تأثیر نشر روحیه انقلابی گری در جامعه سخنرانی کرد.

لازم به ذکر است، نشست تخصصی بررسی سند ۲۰۳۰، یکی از ویژه‌برنامه‌های دوره «تربیت طلبه انقلابی» برای طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha