سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دکتر محترم ، عضو گروه سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ عضو گروه سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سند ۲۰۳۰ را به مثابه کاپیتولاسیونی دیگر دانست و گفت: دلیل این که رهبر معظم انقلاب، همواره بر تبیین ابعاد پیدا و پنهان سند ۲۰۳۰ برای آحاد جامعه تأکید دارند، آن است تا همگان بدانند چه خطر بزرگی فرهنگ و کیان خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر محترم، عضو گروه سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در نشست تخصصی بررسی سند ۲۰۳۰، با اشاره به کلیدواژه «آتش به اختیار»، اظهار داشت: مقام معظم رهبری، با توجه به شرایط موجود، مسأله آتش به اختیار را مطرح کردند تا بدین سبب دلسوزان و نیروهای انقلابی و معتقد پای کار آمده و به جامعه آگاهی بخشی کنند؛ چراکه امروز سیاست برخی از دولتمردان عدم مطلع کردن بدنه جامعه از مسائل کلان کشوری است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) همواره بر مطلع کردن مردم از مسائل کلان کشور تأکید داشتند، گفت: اگر به سخنرانی‌های امام خمینی(ره) در جریانات مختلف رجوع کنیم، متوجه خواهیم بود که نخستین حرف امام مطلع کردن مردم از وقایع و رویدادها بود.

دکتر محترم، تمرکز بر مسأله ۲۰۳۰ را یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان داشت: پس از موضوع فتنه ۸۸، بیشترین مسأله ای که حضرت آقا از یک سال گذشته تا به امروز روی آن تأکید دارند، سند ۲۰۳۰ و عواقب بسیار شوم و وخیم آن است که باید روحانیت و طلاب علوم دینی، نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

عضو گروه سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سند ۲۰۳۰ را به مثابه کاپیتولاسیونی دیگر دانست و تصریح کرد: دلیل این که رهبر معظم انقلاب، همواره بر تبیین ابعاد پیدا و پنهان سند ۲۰۳۰ برای آحاد جامعه تأکید دارند آن است تا همگان بدانند چه خطر بزرگی فرهنگ و کیان خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰، به دنبال پرورش انسان‌هایی در تراز نظام لیبرال دموکراسی غربی است، اظهارداشت: نظام سلطه با اجرایی کردن سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ می‌خواهد شهروندانی با تفکر جهانی و هنجارهای نظام غرب تربیت کند تا بتوان از گذر آن، اهداف شوم خود را به دست آورد.

دکتر محترم، سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ را مغایر با اصل آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: وقتی در جمهوری اسلامی ایران اسناد بالادستی بسیار مطلوبی وجود دارد که هدف و غایت آن تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است؛ چرا برخی‌ها به صورت کاملاً خودفروخته و واداده، به سوی تمایلات غربی سوق پیدا می‌کنند!.

عضو گروه سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر این که برخی‌ها به دنبال واگرایی در کشور هستند، گفت: امروز برخی‌ها همچون دوران پهلوی، اعتقاد به شعار «پیشرفت در گرو ارتباط با غرب است» داشته و بر این اساس تلاش می‌کنند تا خود و جامعه را با آرمان‌های غربی تراز کنند.

وی در پایان با بیان این که ملت ایران هیچ‌گاه تمایل به عقب نشینی از آرمان‌های راستین اسلام ندارند، اظهارداشت: تاریخ در خود ثبت کرده که حتی اگر ۱۰۰درصد غربی شد، بازهم توسعه و پیشرفتی حاصل نخواهد شد؛ پس آن افراد شیفته غرب بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه از آرمان ولایت دست بر نداشته و باور دارند که می‌توان بدون اتکا به هیچ ابرقدرتی، به پیشرفت جهانی دست یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha