شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام آیت الله عباسیان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امسال موفق شدیم در زندان کرمانشاه مرکز تربیت حافظان قرآن کریم را راه اندازی کنیم که در این طرح بیش از ۶۰۰ زندانی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام آیت الله عباسیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه در ترویج فرهنگ قرآنی در سطح استان فعالیت های بیشماری دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تأکید بر راه اندازی حفظ مجازی از راه دور، گفت: یکی از طرح های خوب ما حفظ مجاری غیرحضوری یا همان تماس تلفنی است که بیش از 700 نفر از مردم استان کرمانشاه در این طرح جدید شرکت دارند.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم مربیان مجرب در امور قرآنی، بیان داشت: این اداره کل برای بالا بردن سطح کیفیت آموزش قرآن کریم در سال جاری 300 مربی را به قم اعزام کرده است.

حجت الاسلام عباسیان تاکید کرد: امسال موفق شدیم در زندان کرمانشاه مرکز تربیت حافظان قرآن کریم را راه اندازی کنیم که در این طرح بیش از ۶۰۰ زندانی حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کرمانشاه در بحث مربیان طرح تربیت قرآن، مقام اول کشور را دارد، افزود: بیش از هشت هزار و 800 نفر در آزمون مربیان طرح قرآن از این استان شرکت کرده اند.

حجت الاسلام عباسیان تاکید کرد: ترویج فرهنگ قرآنی لازمه جامعه اسلامی است؛ زیرا نزدیکی با قرآن و آموزه های دینی باعث کاهش محسوس ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی می شود و می تواند نقش تعیین کننده ای در سبک زندگی مردم داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha