جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پی شهادت دو نفر از مدافعان حرم خوزستانی حریم آل الله در سوریه و همچنین محسن حججی، پیام‌هایی را صادر نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پی شهادت ۳ نفر از رزمندگان مدافع حرم خوزستانی و همچنین رزمنده مظلوم محسن حججی، پیام‌هایی را به صورت جداگانه صادر کردند.

بنا بر این گزارش، متن این دو پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت قهرمانانه دلاور مردان مدافع حرم از استان خوزستان شهیدان سردار محمد تاج بخش و جان‌محمد علی‌پور و سجاد باوی را دریافت نمودیم.

این‌جانب به مردانی این چنین با اراده‌ای پولادین که درس شجاعت، فداکاری را از حسین علیه السلام و آل الله آموخته‌اند مباهات می‌نمایم.

بی‌تردید شهادت این شهیدان عزیز، اراده امت ایران و خوزستان قهرمان را در مبارزه با کفر و تکفیر و مقاومت برای مقابله با توطئه‌های شیطان بزرگ جزم‌تر خواهد نمود.

ملت ما با اهداء فرزندان دلیر خود به پیشگاه حق‌تعالی با ولی امر مسلمین بیعت مجددی نموده و عزم راسخ خود را در وصول به آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارند.

این‌جانب مجدداً به خانواده‌های مکرم این شهیدان عزیز و اهالی شهرستان‌های گتوند، اندیمشک و کارون تبریک و تسلیت عرض نموده و صبر جمیل و اجر جزیل را برای آنان از خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

علی‌الخصوص به خانواده چهار شهید (حاج آقا تاج بخش) ادای احترام می‌کنیم.

قابل ذکر است، آیت الله موسوی جزایری، در دومین پیام خود که به مناسبت شهادت محسن حججی صادر کردند، گفت: با شهادت محسن حججی بار دیگر سرباز فداکاری از سپاه اسلام در مصاف با جبهه کفر و تکفیر جهانی دعوت حق را لبیک گفت.

شهید محسن حججی به حق حجتی الهی در امت اسلامی گردید. او که درس عزتمندی و ذلت ناپذیری را از مولایش حسین(علیه السلام) فراگرفته بود، حماسه آفرید و با تقدیم سر به پیشگاه حق‌تعالی در مقابل یزدیان زمان زانوی ذلت بر زمین نزد و برای امت اسلامی عزت و افتخار آفرید.

درود خدا بر او باد.

درجاتش عالی،

خداوند سبحان متعالیش گرداند.

سید محمد علی موسوی جزایری

 ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ مصادف با ۲۲ ذی القعده ۱۴۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha