پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه البرز و تودیع و معارفه مدیر حوزه استان _ حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم سلطانی

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه استان البرز گفت: در عرصه پژوهش حوزه استان از موفقیت های خوبی برخوردار بوده، به گونه ای که در سال گذشته با انجام ۶۰۰ پژوهش به عنوان استان برتر در عرصه پژوهش انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم سلطانی، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان البرز، در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت های شش ساله مدیریت حوزه استان، اظهار کرد: وضعیت رشد علمی طلاب قابل مقایسه با قبل نیست و طلاب و اساتید با شرکت در دوره های دانش افزایی از رشد علمی قابل قبولی برخوردار هستند.

وی در تشریح برنامه های پژوهشی حوزه استان البرز گفت: در عرصه پژوهش، حوزه استان از موفقیت های خوبی برخوردار بوده، به گونه ای که در سال گذشته با انجام 600 پژوهش به عنوان استان برتر در عرصه پژوهش انتخاب شد.

مدیر سابق حوزه علمیه استان البرز افزود: مدارس علمیه استان از حیث اخلاقی و تهذیبی با رشد قابل قبولی روبرو بوده، با ایجاد مراکز مشاوره در مدارس علمیه استان، توفیقات خوبی به دست آورده است.

وی با اشاره به کمبود فضا برای پذیرش طلاب در استان البرز، ادامه داد: در این استان پر جمعیت با وجود فرقه ها و نحله های مختلف فکری، متاسفانه حوزه استان از کمبود فضای آموزشی رنج می برد، لذا از مدیریت حوزه های علمیه کشور درخواست می شود، بیش از پیش به حوزه استان توجه جدی شود تا شاهد موفقیت های بهتری باشیم.

در این مراسم با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین خوئینی به عنوان مدیر جدید حوزه استان البرز معرفی و از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین سلطانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha