جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ روحانیون زباندان

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان از برگزاری اردو های جهادی اعزام روحانیون زباندان به مناطق گردشگری و توریستی خبر داد.

حجت الاسلام قاسم پایواره در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان با اشاره به اینکه روحانیون در اردوهای جهادی علاوه برفعالیت های تبلیغی، در آبادانی مناطق محروم  نیز شرکت دارند، گفت: بیش از ۳۰ روحانی و طلبه از مدارس علمیه منطقه کاشان از ابتدای فصل تابستان تاکنون در چندین دوره از راهیان نور، به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده اند.

وی، دیدار با خانواده های شهدای روحانی، ایثارگران، جانباز و آزادگان و همچنین اعزام روحانیون زباندان به مناطق گردشگری و توریستی را از دیگر فعالیت های بسیج طلاب و روحانیون کاشان طی دو ماه گذشته  اعلام کرد و  افزود: بیشتر فعالیت های روحانیون زباندان پیرامون مسائل فرهنگی، معرفی اماکن مذهبی، دینی و زیارتی و پاسخ به شبهات می باشد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان با اشاره به این که بسیج طلاب همزمان با شروع سال تحصیلی، چندین کارگاه های آموزشی را برگزار خواهد کرد، ادامه داد: به زودی دو یادوراه شهدای روحانی به صورت مستقل در شهرستان های کاشان و آران وبیدگل  برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پایواره به نقش روحانیون در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیون در روشنگری جامعه  و حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام نقش به سزایی دارند .

وی در پایان یادآورشد: مدارس علمیه شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با تقدیم بیش از 103 شهید و 248 جانباز، ایثارگر و آزاده بعد از شهر اصفهان، رتبه  دوم ایثارگری و حضور در دفاع مقدس را دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha