جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۹۶_۹۷حوزه علمیه یزد

حوزه/ آئین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه یزد با حضور شخصیت های حوزوی، مدیران مدارس، اساتید و طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، صبح امروز آئین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه یزد با حضور آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد.

در این مراسم که با آیات روح بخش قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز در سال 95 پرداخت.

در ادامه آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد ، ویژگی های دوران طلبگی را در سخنرانی خود برای طلاب بیان کردند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین  فرحانی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز به سخنرانی در خصوص حوزه های انقلابی و ویژگی های طلبه انقلابی پرداخت.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از طلاب برتر مدارس علمیه استان یزد، مبلغ برتر مدارس امین، مدیران مدارس آموزش پرورش که در تشویق دانش آموزان برای حضور در مدارس علمیه نقش بسیار داشتند و همچنین مدیر صدا و سیمای یزد که تلاش بسیاری در تبلیغ حوزه های علمیه برای جذب طلبه انجام دادند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha