جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استقبال جبهه العمل الاسلامی لبنان از آیت الله اراکی

حوزه/ شیخ زهیر الجعید مسئول هماهنگی جبهه العمل الاسلامی لبنان و اعضای این حزب در مقر خود در بیروت از آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و هیئت همراه استقبال کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر الجعید مسئول هماهنگی۰ جبهه العمل الاسلامی لبنان و اعضای این حزب در مقر خود در بیروت از آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  و هیئت همراه استقبال کردند.

طرفین در این دیدار درباره امور اسلامی مختلف و چگونگی فعال سازی پروژه وحدت اسلامی در سطح جهان و اهمیت و وجوب یاری مظلومان و مستضعفان در جهان به ویژه مسئله فلسطین و ایستادگی در کنار ملت مظلوم فلسطین و گسترش حمایت ها و یاری آن با تمام ابزار های مقاومت و مبارزه با اشغالگران صهیونیستی تاکید کردند.

شیخ جعید گفت: اشغالگران دست از کینه توزی، جنایت، تجاوز، ترور، شهرک سازی و مصادره اراضی فلسطینی بر نمی دارند و تلاش می کنند در اماکن اسلامی یهودی سازی کند و آن را به میراث یهودی صهیونیستی تبدیل کنند.

آیت الله اراکی: مسلمانان میانمار از ظلم و کشتار و شکنجه رنج می برند

آیت الله اراکی از مهمان نوازی جبهه العمل الاسلامی تشکر کرد و از نقش وحدت گرایانه و برجسته آن در خاموش ساختن فتنه داخلی و مقابله با ریشه های فتنه و توطئه هایی که منطقه را در بر گرفته، قدر دانی کرد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب در مورد رنج ها، مصیبت ها و دردهای بسیاری که بر امت اسلامی وارد شده؛ از فلسطین اشغالی گرفته تا یمن، سوریه و عراق و فاجعه اسف بار مسلمانان میانمار صحبت کرد و گفت: مسلمانان میانمار از ظلم، کشتار، تبعید، آوارگی و شکنجه رنج می برند.

آیت الله اراکی خواستار یاری این ملت مظلوم و ستمدیده شد و افزود: نباید آنان را تنها رها کنیم تا از این غربت رنج ببرند.

شیخ جعید: محور مقاومت بر فتنه ها و توطئه ها پیروز شد

شیخ جعید در ادامه این دیدار بر ضرورت ارتباط مستمر و دیدارهای پیوسته برای تاکید بر حضور امت واحد و تقویت نقش وحدت گرایانه آن در نابودی آفت فتنه و توطئه تاکید کرد و گفت: دشمنان امت و دشمن صهیونیستی و آمریکا با ناامیدی تلاش می کنند فتنه های داخلی بوجود آورند و امنیت و استقرار داخلی را در جوامع عربی و اسلامی بر هم زنند.

وی اشاره کرد: محور مقاومت در منطقه بر پروژه فتنه و توطئه های داخلی و بر تروریسم تکفیری پیروز شد و این محور از طریق پیروزی اش در جهت مقابله با رژیم غاصب اسرائیل برای گفتگو، همکاری و هماهنگی دست دراز می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha